Wednesday, January 7, 2009

Bismillah pembuka kata Alhamdulillah penutup bicara

detik 12.05 a.m 08 januari merupakan detik first time lah bak kate oang puteh bagi aku dalam menceburi dunia blog ni..
sebenarnye aku x suke sangat mende2 yang mencarut (rumit) ni :p .. tapi tengok macam best je bwat blog ni.. cube ajelaa.. huhu.. Harap korang suke la ye ngan blog yang bakal ak jahanamkan ni.. ngeh2!!
sebelum aku nak akhirkan kate-kate aku ni.. aku nak dedikasikan beberape kerat pantun ni kat korang..

ehem2!!

Tuai padi antara masak
Esok jangan layu-layuan
Kalau padi tu belumlah masak
Janganlah tuai, taklah layu-layuan. .

Kalau ada jarum yang patah
Jangan di simpan di dalam peti
Kesian betul dengan kau ni
Jarum patah pun kau simpan dalam peti.

Sorong papan tarik padan
Buah keranji dalam perahu
Tolonglah jangan makan buah keranji tu
Nanti badan kau orang berbau.

wakaka..
dah2!!
lain2 kali plak aku sambung pantun aku ni ye...
mesti korang x saba2 ek...
nguhuhu...
aku dapat bayangkan keadaan korang mesti macam ni kan bile aku cakap aku nak sambung pantun aku...







aku dah agak dah situasi mcm ni akan berlaku.. x heran la beb..
korang nak tau sebab ape? aku ade peminat fanatik yang lagi liar daripada korang tau..
nak tau sape.. jeng3!!




haa mesti korang terkejut buaye ek..
ngeh2!! rilex r.. peminat aku ni x makan orang.. die aku bela bagi makan dedak je..
kire binatang omnivorla ni.. kikiki...
k la.. chalow..

No comments:

Post a Comment